UNIX Shell
Fra : Systemx

Dato : 10-02-01 15:18

Hejsa allesammen ....

er der nogle steder her i Danmark hvor man kan købe en unix shell jeg har
ikke haft held til at finde nogel endnu så hvis der er nogle der ved noget
så svar mig venligst ;)

På forhånd tak.......
Systemx

Fra : Morten Boysen

Dato : 10-02-01 16:10

"Systemx" <systemx@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
jeg har
> ikke haft held til at finde nogel endnu så hvis der er nogle der ved

Hvad med at installere Linux, *BSD eller noget lignende?

--
Morten Boysen

Fra : Alex Jensen

Dato : 11-02-01 10:49

Du kan da godt købe en shell host mig.
Hvad er det lige du vil bruge sådan en svend til?

Venlig Hilsen
Alex Jensen

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

Fra : Sune

Dato : 11-02-01 11:07

On Sun, 11 Feb 2001 10:49:18 +0100, "Alex Jensen" <alex@offline.dk>
wrote:

>Du kan da godt købe en shell host mig.
>Hvad er det lige du vil bruge sådan en svend til?

De er flittigt benyttet på IRC.

Mvh
Sune

Fra : Martin Schultz