RH 7.3 & SB live ?? hvor er lyden ?
Fra : LiFo

Dato : 09-06-02 21:47

jeg har instaleret RH 7.3 og jeg kan ikke få nogen lyd

jeg ved ikke hvad hvor eller hvordan man opsætte lyden jeg har ikke
gjort noget specielt under instalationen

under hardware brouser kan jeg heller ikke se mit lydkort men der er en
unknown i system devices

jeg har et SoundBlaster Live value lydkort skulle det ikke være
instaleret automatiskt i rh 7.3

er der nogen som kan hjælpe ??

hilsen
LiFo

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-06-02 21:49

LiFo <ikkieg@hotmil.com> writes:

> [...]
> unknown i system devices
>
> jeg har et SoundBlaster Live value lydkort skulle det ikke være

Prøv setup fra en kommando linie. Der kan det settes op fra.

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 09-06-02 22:06

LiFo wrote:

> jeg har instaleret RH 7.3 og jeg kan ikke få nogen lyd

sndconfig

-Claus

Fra : LiFo

Dato : 09-06-02 22:20

Claus Rasmussen wrote:

> sndconfig
>
> -Claus

tak tak jeg prøvede sndconfig og den fandt gotnok mit lydkort men
kunne ikke configurere det og forslog at checke om PNP os stod til yes
i bios'en
og det gjorde det efter at have slået det fra blev det automatiskt
configureret da jeg startede op