Compaq problemer
Fra : Snip

Dato : 09-06-02 21:50

Udover spørgsmålet til dk.edb.system.ms-windows
prøver jeg også i denne kloge gruppe:

En bekendt har en Compaq Presario 5186 som bryder ned hver gang den starter
op med win98. Fejlmelding: undtagelse i OE 24x:2DC00E7E

Hvad kan problemet være?

PS.: Jeg har ikke i øvrigt kendskab til Compaq.

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : JRS

Dato : 10-06-02 09:54

"Snip" <snip@post8.tele.dkNOT> skrev i en meddelelse
> [...]
> op med win98. Fejlmelding: undtagelse i OE 24x:2DC00E7E
>
> Hvad kan problemet være?
>
> PS.: Jeg har ikke i øvrigt kendskab til Compaq.

Han har vel phone support på en skumpak .. Ellers råd ham til aldrig at købe
sådan en igen

MVH
JRS

Fra : Snip

Dato : 10-06-02 11:14

> Han har vel phone support på en skumpak .. Ellers råd >ham til aldrig at
købe sådan en igen

Jeg har også fundet ud af at der skulle være ubegrænset phone support.
Foreløbig vil jeg opdatere fra Compaq's hjemmeside. Kan jeg gøre det i
fejlsikret tilstand?

P.s.: Han køber aldrig Compaq igen!!

Gad vide hvorfor der er så lidt respons på mit spørgsmål når så mange gennem
årene har haft problemer med Compaq?

Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : Jesper KA

Dato : 10-06-02 11:37

Snip <snip@post8.tele.dkNOT> wrote in message

> Gad vide hvorfor der er så lidt respons på mit spørgsmål når så mange
> gennem årene har haft problemer med Compaq?

Fordi:

1. Fjlen med 99% sikkerhed ikke relaterer til det faktum at den
optræder på en Compaq ..

2. Windows i alle sine versioner er istand til at genere fejlkoder
som ikke engang Microsoft egne programører kan fortolke

Google kender f.eks. nul og niks til den fejlkode du angiver og
finder google ikke noget så ...

Regards