Roskilde dyreskue
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 09-06-02 20:16

Jeg var i dag på Roskilde dyreskue og så der noget de kaldte "Verdens
største hest" - Den var fantastisk flot.....nogle der ved hvad det var for
en...."Schanau" et eller andet
Hvor kan jeg finde noget mere info om den ?

Venlig hilsen Mette

Fra : Nina Svanholm

Dato : 09-06-02 21:32

Hej Mette

Det er en Shire hest du har set på dyreskuet, og det er faktisk verdens
største hest! Noget med en meter og firs i stang så vidt jeg husker.

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Nina Svanholm

Dato : 09-06-02 21:43

Hej igen

Du kan gå ind på www.cpb.subnet.dk og se og læse mere om den hvis du har
lyst.

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 11-06-02 15:12

> Hej igen
>
> Du kan gå ind på www.cpb.subnet.dk og se og læse mere om den hvis du har
> lyst.
>
> Venlig hilsen Nina Svanholm.

Ok, tak skal du have

Venligst Mette

Fra : Jeanette

Dato : 10-06-02 14:30

verdens højeste hest er ganske vist en shire den er 2,19 høj og verdens
mindste hest er 35,5 cm
værdensrekorden i spring er 2,47m højt sprunget i 1949 hesten hedder Huaso