Dette er noe komplisert
Fra : joalund

Dato : 09-06-02 20:09

Hei

På min Shoppingcart blir det brukt £ , dette skal forandres til norske
kroner (NOK).
Så jeg forandret på LcId til norske innstillinger.

Slik var det:
<%@Language=VBScript%>
<% Session.LCID=2057%>

og nå er det slik:
<%@Language=VBScript%>
<% Session.LCID=1044%>

Problemet er at på NOK er det brukt komma ( , ) istedet for punktum ( .
) som vanligvis blir brukt.
Og det gjør at shoppingcart ikke klarer å regne sammen en totalpris på
alle varene.
Hvis jeg forandrer til US. Dollar eller lignende er det ingen problemer.

Jeg ønsker ikke å gå inn i detaljer.
Men, hvis du har noen tanker og ideer, på hvordan dette kan gjøres.
Og tror at du klarer det
Send meg en mail på joakim.lund@chello.no
Så skal jeg gi deg ytterligere informasjon.
Dusør i cash loves til den som kommer med løsningen.

http://www.kandu.dk/