støjniveau på Intels blæsere ved CPU-køb
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 09-06-02 20:32

Er der nogen der ved om den blæser der følger med en ny 2 Ghz Intel larmer,
nogen der kender dens støjniveau i dB??

Jeg har en Noisecontrol 12dB blæser på mit nuværende, men vil gerne vide om
jeg skal købe ny blæser også.

Fra : Ken

Dato : 09-06-02 20:53

"Tim Lerche Sørensen" <35mm(no-spam)@film.dk> wrote in message

> [...]
> nogen der kender dens støjniveau i dB??
>
> Jeg har en Noisecontrol 12dB blæser på mit nuværende, men vil gerne vide

undskyld jeg skriver her, men ville ikke starte en ny topic for det. Jeg
ville høre om nogen vidste hvor mange dB AMD's 1800 XP + In A Box model
larmer?
Jeg ville selv skyde på en 35dB men?

Håber på svar

Fra : MKE

Dato : 09-06-02 20:56

"Tim Lerche Sørensen" <35mm(no-spam)@film.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogen der kender dens støjniveau i dB??
>
> Jeg har en Noisecontrol 12dB blæser på mit nuværende, men vil gerne vide

Jeg kan kun snakke om Intel 1.8 GHz - og blæseren der siger næsten
ingenting. Så det er skønt.

MKE

Fra : [5000] Bo

Dato : 10-06-02 14:08

> larmer,

> om
>
> Jeg kan kun snakke om Intel 1.8 GHz - og blæseren der siger næsten
> ingenting. Så det er skønt.
>
> MKE

Jeg har en 1600@2136 P4 In-A-Box køleren, og det er det mest lydsvage i mit
system, så jeg vil ikke mene du skulle købe ny køler.
Efter jeg har OC'et den, ligger den nu på 35 grader idle.

Mvh Bo