Tortie har fået "guf"
Fra : marianne hellemose

Dato : 09-06-02 20:30

Hyl skrig...............
Tortie har selv sørget for en "søndags-lækkerbidsken"
da jeg kom op lige før og skulle lukke vindue og natte-
natte dem, flød gulvet med fjer,suk, sprækken ved vinduet er så lille at
killingerne ikke kan komme ud af den,
men en stakkels fugleunge kunne altså komme ind, og
der er kun en håndfuld fjer tilbage.
--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 09-06-02 20:59

> [...]
> killingerne ikke kan komme ud af den,
> men en stakkels fugleunge kunne altså komme ind, og

*G* man kan da kun sige at hun har hendes overlevelses instinkter! *S*

Cæsar sidder også trofast i alle vinduerne nu... alle de pipper er bare så
spændende!!! *S*

Mette

Fra : Kate

Dato : 10-06-02 21:33

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> Hyl skrig...............
> Tortie har selv sørget for en "søndags-lækkerbidsken"

Det er selvfølgeligt synd for den stakkels fugl, men Tortie har jo bare
fulgt sine instinkter, sådan er livet med katte jo også. At jeg så er
glad for at det ikke var her de skete det er så en anden sag.

Kate

Fra : Mette Svangren

Dato : 11-06-02 08:23

Åh Marianne, pris dig lykkelig for, at du må "nøjes" med det guf, der selv
kan komme ind af vinduet *G*. Mormis er en skrap fuglefanger, og hun er
opsat på at give evnen videre til værkstedsmiverne. Så sent som her til
morgen, da min datter og jeg skulle ud efter barnevognen, lå der hele to
fuglekadavere, og det er ikke første gang.
Men de andre gange har der kun været fjer tilbage, -det var ikke det hele
denne gang, men jeg vil skåne dig for detaljer *G*, og bare hinte...YYRK!

MVH Mette