kørestol sælges
Fra : kim rasmussen

Dato : 09-06-02 19:10

hej NG
jeg håber at det er rette gruppe jeg er havnet i
jeg har en lækker kørestol mrk. ATEC til salg.
Speciel forstærket m.bremse forlænger
Kan klappes helt sammen og hjul kan afmonteres.
Hovedsalig fremstillet af letmetal ,meget let.
Nypris 18800,00kr sælges 8500,00kr
henvendelse : 36494621
eller kim@lechef.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-06-02 08:12

kim rasmussen wrote:
> jeg håber at det er rette gruppe jeg er havnet i
> jeg har en lækker kørestol mrk. ATEC til salg.

Det er den forkerte gruppe.... Køb/Salg foregår i markedsgrupperne,
f.eks. dk.marked.privat ...
Anyway, en kørestol er typisk noget som man får bevilliget til udlån af
sin kommune, så jeg tvivler på at brugtmarkedet for kørestole er særligt
stort... [hint: er det kommunens stol du er igang med at sælge?]

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : kim rasmussen

Dato : 10-06-02 12:44

Hej Søren
Nej det er ikke kommunens stol ,men en stol der er købt og betalt
privat,fordi vedkommende bruger ønskede sig en god stol istedet for dem han
kunne få kommunalt.
Jeg vil straks smide den i dk.marked.privat og se om jeg har bedre held der
mvh kim

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-06-02 15:24

kim rasmussen wrote:

> Nej det er ikke kommunens stol ,men en stol der er købt og betalt
> privat,fordi vedkommende bruger ønskede sig en god stol istedet for
> dem han kunne få kommunalt.

Ok - det forekommer mig bare lidt weird, for brugeren har altid mulighed
for, at spytte i kassen selv og vælge et andet produkt end kommunen vil
bevillige...

Held og lykke med salget... Jeg tror ikke at du får let ved at sælge
den, for langt langt de fleste får bevilling på en stol som fungerer
godt...

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 10-06-02 15:58

> Held og lykke med salget... Jeg tror ikke at du får let ved at sælge
> den, for langt langt de fleste får bevilling på en stol som fungerer
> godt...

Jeg er enig - da jeg ikke brugte køretol særlig meget fik jeg en såkaldt K1
(K = kone........ undskyld udtrykket, men min kæreste og jeg fandt på det
fordi det mest er ældre damer der bruger disse stole, med armlæn og tunge
som en i h..så man ikke kan køre dem selv )
Da jeg så senere fik brug for en til at sidde i fast, var der da ingen
problemer med at få den skiftet ud til lige den model jeg havde brug
for.....

Men hed og lykke med salget

- Mette