En rejse til USA's Vestkyst! WWW.HONNY.DK
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 09-06-02 15:00

Hejsa !

Så er vi endelig ved at være færdig med langt tids arbejde på hjemmesiden,
der via. mange hundrede billeder beskriver en måned lang rejse til USA's
vestkyst.
Hjemmesiden tager dig til spændende destination, såsom LOS ANGELES,
SAN FRANCISCO, LAS VEGAS, TIJUANA MEXICO, SAN DIEGO,
GRAND CANYON, LAKE TAHOE, VIRGINIA CITY.... ja .. man kunne
blive ved...

kik omkring på siden, og skriv til OS hvad i synes, eller andet...

mvh jan & mette

adressen er : HTTP://WWW.HONNY.DK

Fra : FishOnAstick

Dato : 09-06-02 19:04

Hej Jan & Mette.

Fantastik flot resultat som i har fået ud af jeres side. Jeg kan især godt
lide måde som i har sat jeres dagbog op på.

Håber at i får mange gæster på siden.

Med venlig hilsen

Kim Larsen

--
http://www.Rejsebeskrivelser.dk er netop kommet i en fuldstændig gennem
opdateret udgave.

Fra : Peter Holm

Dato : 09-06-02 23:39

nice work!

Fra : Michael Østergaard

Dato : 11-06-02 11:34

Jeg kan forstå ved at læse jeres dagbog, at i gerne ville have set nogle
kendte.
Så kan jeg anbefale, at når i skal derover næste gang, at i besøger
filmselskaberne.
fx Warner Brothers, NBC, Paramount.

Speciet Paramount synes jeg var en oplevelse, idet man gik rundt blandt de
forskellige
stage's. Desuden var vores gruppe kun på seks personer, så der var rig
mulighed for at spørge vores guide.
Jeg kan blandt andet huske at vi så melissa joan hart, hende der spiller
sabrina i teenage heksen, eller noget i den retning.

Desværre var de igang med at indspille Frasier, så vi fik ikke set det set,
men vi så da kelsey grammer's topløse Aston Martin, som holdt parkeret lige
udenfor setter, lækker øse

Nå men der var som sagt bare en ide til næste tur........

Hilsen Michael

--
icq: 150974252