Bootproblemer med ASUS P4B266-E
Fra : SH

Dato : 09-06-02 15:27

Hej med jer

Jeg har lige købt ovenstående bundkort, men under opstartsprocessen,
begynder den en eller anden form for scanning af mine IDE drev og skriver
"MBFasttrack "Lite" BIOS ver. xxxxx scanning IDE drives". Herefter skal man
trykke esc for at komme videre ellers går den bare i stå. Hvordan slår jeg
det fra??

Yderligere stopper den og spørger hvilket drev den skal boote fra. Jeg kan
så vælge mellem mine 2 HD, floppy eller CDROM drev. Hvorfor booter den ikke
bare automatisk??

Simon

Fra : SH

Dato : 09-06-02 20:09

Det viste sig, at begge problemer løste sig, da jeg disablede RAID
controlleren på bundkortet.

Simon