video cd
Fra : DonE

Dato : 09-06-02 15:15

Hej NG
Hvis jeg ikke er det rigtige sted så FUT mig.
Nu har jeg prøvet alt i Nero 5.5.8.2 for
at lave en billede cd som jeg skal kunne se på min dvd.
Men ligemeget hjælper det. De virker ikke.
Skal jeg virkelig installer Nero 5.5.6.4 igen, for at lave
disse cd'er? Eller hva' gør jeg forkert?
Hjælp modtages.
/DonE

Fra : Esben

Dato : 09-06-02 20:34

"DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3d03632b$0$9267$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> Men ligemeget hjælper det. De virker ikke.
> Skal jeg virkelig installer Nero 5.5.6.4 igen, for at lave
> disse cd'er? Eller hva' gør jeg forkert?

Hvad er fejlmeddelelsen?

--
Esben

Fra : DonE

Dato : 09-06-02 20:50

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad er fejlmeddelelsen?
>
> --
> Esben
Den brænder dem ellers godtnok. Men jeg kan ikke se dem
på min DVD.........og det kunne jeg da jeg brugte Nero 5.5.6.4
Jeg fatter det ikke!!!!
/DonE

Fra : Esben

Dato : 09-06-02 23:55

"DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3d03b197$0$14605$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Den brænder dem ellers godtnok. Men jeg kan ikke se dem
> på min DVD.........og det kunne jeg da jeg brugte Nero 5.5.6.4
> Jeg fatter det ikke!!!!

Ah - hm, det vil jeg teste ved lejlighed. Jeg Nero 5.5.7.2 tror jeg nok.

--
Esben