den nye amd....
Fra : Peter Hansen

Dato : 09-06-02 14:10

nogen som ved hvornår de nye amd'er kommer til dk??

jeg snakker om hammer og through et eller andet bred!!

Fra : DWM

Dato : 09-06-02 14:38

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> nogen som ved hvornår de nye amd'er kommer til dk??
>
> jeg snakker om hammer og through et eller andet bred!!

Thoroughbred :)

/Kenneth Iversen

Fra : voyager

Dato : 09-06-02 15:09

der går rygter om den skulle komme til sidste i aguste
men eller hold øje med www.newz.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 09-06-02 15:52

voyager wrote:
> der går rygter om den skulle komme til sidste i aguste
> men eller hold øje med www.newz.dk

Jeg vil næsten væde med at nyhederne kommer hurtigere her i grupperne

--
Lars

En lille "reminder"

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 09-06-02 15:02

On Sun, 9 Jun 2002 15:10:11 +0200, "Peter Hansen"
<peteradsl@hansen.mail.dk> wrote:

>nogen som ved hvornår de nye amd'er kommer til dk??
>
>jeg snakker om hammer og through et eller andet bred!!

Mine rygter siger at Thoroughbred kommer i anden halvdel af juni og
Hammer kommer sidst på året.

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-06-02 15:45

Thoroughbred XP2200+ bliver frigivet i morgen og XP2300+,2400+,2500+ skulle
komme næste uge (16/6).

Priser:
http://www.hardware.no/nyheter/juni02/athlonxp2500_pris.html

forHammeren til efteråret og den rigtige ClawHammer (Opteron) til næste år.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Lasse Thomassen

Dato : 09-06-02 20:31

9/6 AMD Thoroughbred 2500+?
Ifølge rygter fra Xbitlabs.com vil AMD udgive en række af nye
processorer baseret på Thoroughbred kernen allerede imorgen Mandag d.10
juni. Thoroughbred kernen er AMDs første baseret på 0.13 mikronsize
teknologi og en lavere vcore-spænding. Xbitlabs fortæller at vi kan forvente
at se AMD AthlonXP 2200+(1.8GHz), 2300+(1.867GHz), 2400+(1.93GHz) og en
2500+(2GHz) den 10. juni. Vi ved ikke helt om alle informationer er rigtige,
men vi kan dog afsløre at i skal glæde jer til d. 10 juni her på HARDINFO.
[Kilde: Xbitlabs]

Taget fra www.hardinfo.dk

Mvh.

Lasse Thomassen

Fra : Peter Hansen

Dato : 09-06-02 21:51

hmmm det lyder da godt Lasse Thomassen, det ser vi frem til :)

Fra : Sune Engsig

Dato : 10-06-02 10:35

Kommer den lavere vcore til at betyde noget for varmeudviklingen (Som p.t.
er det eneste jeg synes sutter lidt ved min XP1700)...

/Sune

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-06-02 11:16

Temmelig meget ! 20 - 30 % mindre varme.
Nu er T-bred lanceret og der er omtale af den her, men en masse link til
tests:

http://www.hardware.no/nyheter/juni02/athlonxp_2200_lansert.html

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-06-02 11:47

Ikke så meget som lovet! 20 - 30 % mindre varme var lovet, men Uncle Tom &
Co får det kun til 5-10 %.
Og den er så mere krævende af køleren, idet kontaktfladen er mindre.