ændre .section på nogen variable på en m68~
Fra : Kresten Kjeldgaard

Dato : 09-06-02 11:51

Jeg sidder og roder med lidt ret maskinnær programmering på en motorola
m68000. I denne forbindelse kunne det være rart selv at kunne bestemme
hvilken section nogle enkelte variable bliver lagt i, f.eks .test istedet
for .data eller .bss, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får
compileren til at gøre det (hvis det kan gøres). Så hvis der er nogen der
har nogen ideer må i meget gerne komme med dem.

compileren er en gcc 3.0.4

--
mvh.
Kresten Kjeldgaard aka Gathond