Ændre Vcore.
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 09-06-02 08:26

Kan man ændre på Vcore andre steder end BIOS ?

Jeg spørger fordi jeg på mit ASUS A7A266 har sat den til 1.75, men
Hardware Monitor og Asus Probe viser 1.824.

Min CPU er en 1333 Mhz Thunderbird.

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : henrik

Dato : 09-06-02 11:34

> Kan man ændre på Vcore andre steder end BIOS ?
>
> Jeg spørger fordi jeg på mit ASUS A7A266 har sat den til 1.75, men
> Hardware Monitor og Asus Probe viser 1.824.
>
> Min CPU er en 1333 Mhz Thunderbird.
På nogle bundkort skal du ned på bundkortet for at ændre spændingen
effektivt! Af en eller anden grund sker der intet med spændingen når man
ændre den i bios på A7V133 og A7V266! Så frem med manualen og find
indstillingerne for jumperne vid1,2,3 og 4!

mvh
henrik