Soundblaster Extigy USB
Fra : Kurt Lund

Dato : 09-06-02 07:50

Hej
Er der nogle her i gruppen der har prøvet - hørt
dette lydkort, Soundblaster Extigy USB.
Er det værd at ofre penge på i forhold til et
SB live Value.
På Forhånd Tak
Kurt

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 09-06-02 14:21

Ja dav.

Jeg er glad for mit, Det virker findt under XP.
Der er ingen støj fra cd'rom drev eller hd'er, det har jeg ellers været
plaget meget af med mit gamle lydkort!
Det software der følger med til fjernbetjeningen er noget LORT, så det har
jeg fjernet.
Der kommer et billede frem i højre side af skærmen i tide og utide ( fuld
stædig åndsvagt ).
Jeg har slået det fra i menuen til fjernbetjeningen, men det fatter
softwaren åbenbart ikke, så det er fjernet.
Udover dette er jeg meget glad for dette lydkort!

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen