fejl i explorer 6.0 ?- kan den rettes
Fra : stig borgstrøm

Dato : 09-06-02 07:17

Hej i gruppen.
Jeg ved ikke om dette problem har været omtalt før, da jeg har ikke
tidligere deltaget i debatten.

Problem: jeg bruger XP med Internet Explorer ver. 6.0.2600.0000

Når jeg går ind på en webadresse f. eks. i dette tilfælde Yahoo.com, får jeg
altid følgende dialogbox:

der opstod fejl under kørslen. Vil du søge efter fejlen.
Linje: (linienr)
Fejl: tegnet er ugyldigt

Så kan jeg trykke ja eller nej.

Resultatet er det samme. Siden indlæses normalt.

I nogle tilfælde får jeg så en editor frem, og så kan jeg ellers gå i gang
med at rette fejlen. - Hvis det altså er en fejl.(jeg kan ikke programmere)

Omtalte fejl kommer kun på nogle webadresser, men det gør det jo ikke
sjovere.

Jeg husker ikke at jeg har haft den fejl i tidligere versioner af IE.

Er der en som kan vejlede mig ??

med venlig hilsen

Stig Borgstrøm

Fra : N/A

Dato : 09-06-02 14:04

Fra : Janus Høi

Dato : 09-06-02 14:04

> Gå i funktioner => internetindstillinger => avanceret og fjern
> fluebenet ved javascriptfejlfinding.

Jeg tror det er den der hedder "Deaktiver scriptfejlfinding".
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : stig borgstrøm

Dato : 09-06-02 15:52

Tak for svarene, nu kører det fint igen.

Stig/