Fejl i min kode. Hvad betyder dette?
Fra : Kasper Johansen

Dato : 09-06-02 00:55

Jeg prøver at læse fra en Acces-database men får denne fejl:

ADODB.Recordset (0x800A0BB9)
Argumenterne har en forkert type eller er uden for det angivne område, eller
der er opstået en konflikt mellem dem.
/ASP/tagwall.asp, line 5

hvad betyder dette?

Fra : Mads Graugaard Hanse~

Dato : 09-06-02 01:37

Kasper Johansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> ADODB.Recordset (0x800A0BB9)
> Argumenterne har en forkert type eller er uden for det angivne område, eller

Der er nok fejl i din SQL sætning ....

Kan du ikke prøve at skrive det der står i linie 5 ?
og hvis linie 5 hedder noget i stil med dette:

conn.execute(strSQL)

eller

set rs = Conn.execute(strSQL)

Så skriv også den linie der hedder

/Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-06-02 11:04

"Mads Graugaard Hansen" <admin@kingmedia.dk> wrote in message

> Der er nok fejl i din SQL sætning ....

Eller forkert brug af de forskellige settings ved Recordset.Open

mvh/Peter Lykkegaard