Dyreskue.
Fra : Nina Svanholm

Dato : 08-06-02 22:18

Hej

Efter en lang dag på dyreskuet i Roskilde, er jeg endelig kommet hjem, men
jeg bliver nød til at skrive dette inden jeg går i seng: Godt gået islænder
ejere!!! Det var et rigtig flot show der blev lavet! Jeg må sige at jeg er
imponeret

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Holm

Dato : 08-06-02 22:48

Nina Svanholm <hammer@telefona.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d027530$0$17382$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net...
> [...]
islænder
> ejere!!! Det var et rigtig flot show der blev lavet! Jeg må sige at jeg er

Hej Nina...

Jammen tak...på islænder-ejernes vegne !
Fortæl hvad det var du blev mest imponeret over....gid jeg havde været
der!!!
Den " endnu mere " stolte ejer af tre af slagsen......
Ps: Var der nogle gode navne ???
Mange glade (sene) nattehilsener Holm

Fra : Nina Svanholm

Dato : 09-06-02 08:27

Hej

Det jeg lagde mest mærke til var at alle islænderne var glade, de var ikke
bange for noget, fx når folk klapper. Selve programet foregik i tølt (ved
ikke hvordan man staver til det) alle red flot og det var et godt sammensat
program. Til slut så vi to der red ud i flyvende pas!
Det var spændene for mig at se da jeg ellers intet kender til islænder
verdenen - jeg kan genkende en islænder når jeg ser én, men ellers er/var
det en fremmed verden.
Det med navnene kan jeg ikke hjælpe med, det eneste navn jeg mener at kan
huske en af dem havde var Hekla, men jeg aner ikke om det er et islænder
navn.
- Det er iøvrigt både sjovt og spændene at følge med i din og dine hestes
hverdag, håber at høre mere fra jer