Newbiee spørgsmål =)
Fra : simon

Dato : 08-06-02 22:07

Hvor finder jeg et program hvor jeg kan skrive/rette .php filer i
????

mvh. simon

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Sparre

Dato : 08-06-02 22:17

> Hvor finder jeg et program hvor jeg kan skrive/rette .php filer i

Du kan faktisk bare bruge notepad (notesblok)

en jeg vil da foreslå et program som kan give dine forskellige elementer
farver

Et bud kunne være Macromedia Homesite eller 1st Page 2000 (ved ikke om der
er kommet en ny version) sidstnævnte mener jeg er gratis

Håber det hjalp dig lidt

--
Christian Sparre

Fra : simon

Dato : 08-06-02 22:57

Sparre wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
der
> er kommet en ny version) sidstnævnte mener jeg er gratis

jo det hjalp .....takker

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 10-06-02 15:30

simon wrote:
> Hvor finder jeg et program hvor jeg kan skrive/rette .php filer i

Det kan du gøre mange steder - et ret uddybet svar kunne være at gå
tilbage til 1.6 i denne nyhedsgruppe og læse tråden "valg af editor"...

Hvis du ikke kan finde den kan du garanteret også få ikke så lidt ud af
at skrive "dk.edb.internet.webdesign.serverside.php editor" ind i
søgefeltet på <http://groups.google.com> (og den fremgangsmåde kan
bruges til ikke så få problemer som man har en anelse om er blevet
omtalt i gruppen for nylig )

venligst

Jesper Brunholm

--