phpBB 2
Fra : Ukendt

Dato : 08-06-02 21:49

http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?p=135506#135506

Jeg fatter simpelt hen ikke hvad jeg gør forkert....

Jeg har prøvet igen, igen, og igen... Er jeg den eneste der har problemer
med at få det op at køre?

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 08-06-02 22:16

> [...]
>
> Jeg fatter simpelt hen ikke hvad jeg gør forkert....
>
> Jeg har prøvet igen, igen, og igen... Er jeg den eneste der har problemer

Hejsa!

Jeg fandt egentligt aldrig ud af om du har prøvet at erstatte de 3 linier
med disse 2 linier?

PHP $dbh=mysql_connect ("localhost", "peetdk_", "<PASSWORD HERE>") or die
('I cannot connect to the database.');
mysql_select_db ("peetdk_", $dbh);

Hvis ikke kan du da prøve! *S* og hvis det ikke virker så er jeg ret sikker
på at der er nogen i denne NG der kan rede dig ud af det... det er her jeg
altid finder hjælp!!! Af en eller anden grund er folk i denne NG meget
flinke og hjælpsomme.. og så har de en pokkers stor tålmodighed! *S*

MVH Mette

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-02 22:30

> [...]
> med disse 2 linier?
>
> PHP $dbh=mysql_connect ("localhost", "peetdk_", "<PASSWORD HERE>") or die

http://www.peet.dk/tmp/123.php :( Det ser desværre ikke ud til der sker
noget.. Jeg er godt nok snart spændt på hvad det er jeg gør forkert...

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-02 22:58

Ok, der var en meget hjælp som en inde på
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?p=135506#135506
der har fundet ud af at det er noget jeg skal have adgang af fra min host..

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 09-06-02 00:42

> Ok, der var en meget hjælp som en inde på
> http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?p=135506#135506
> der har fundet ud af at det er noget jeg skal have adgang af fra min
host..

Er det normalt at man ikke har tilladelse til det fra start af??? *S*
er det ikke en nødvendighed for at bruge mysql? (spørger fordi jeg jo er ret
ny!* S*)

MVH Mette