God geddesø i Nordsjælland
Fra : Niels Bentler

Dato : 08-06-02 21:00

Jeg er på jagt efter en god sø/mose at fiske gedder i. Helst fra bredden.
Alle fisk vil blive genudsat!!!!!
Er der nogen der kender nogle gode steder hvor der er frit fiskeri i Nordsjælland.

På forhånd tak.

Niels Bentler
Vedbæk

Fra : Schuberti

Dato : 08-06-02 23:02

hm.......tjah.......teglgaardssøen i Hillerød ligger tæt på stationen lige
ved gymnasiet. Ganske udenmærket gedde sø og så vidt jeg ved er der frit
fiskeri i den!

har selv fanget nogle ganske udemærket gedder og har lige fornyligt læst en
fangstrapport her i gruppen og en gut der havde fanget en på omkring de
10kg!! så fisk er der!!
gode muligheder fra bredden, der er dog mange åkander, men en mindre wobler
kan klare tricket.

mvh
schuberti