Hvalpsund - sogn?
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-06-02 15:40

Hej i Gr.
kan i oplyse mig om. hvilket sogn Hvalpsund hører/hørte til ?
jeg mente at det var Viborg amt, men et par byer i nærheden
er Loun og Illits, og det er gislum hrd. Aalborg amt., men altså
hvilket sogn
mvh Ebbe

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 08-06-02 16:16

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg mente at det var Viborg amt, men et par byer i nærheden
> er Loun og Illits, og det er gislum hrd. Aalborg amt., men altså

Hvis det er Hvlapsund med færgestedet, så er det Lovns Sogn Gislum Herred i Aalborg Amt.

--
Ole P. Bielefeldt
Ry

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-06-02 19:23

On Sat, 8 Jun 2002 17:16:22 +0200, "Ole P. Bielefeldt"
<ole.bielefeldt@adslhome.dk> wrote:

>"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis det er Hvlapsund med færgestedet, så er det Lovns Sogn Gislum Herred i Aalborg Amt.

Hej Ole,
det må være den, han havde en minkfarm nede ved vandet,
mange tak for hjælpen
mvh Ebbe