Løbegård og samvær :-)
Fra : Helle Andersen

Dato : 08-06-02 11:04

Hejsa alle

Som Ann har fortalt, flytter lille Namacoola hjem til dem i dag og de har
derfor brug for en løbegård - pronto.

Nu er det jo så uheldigt, at Jan skal opereres i skulderen på mandag
og der vil derfor gå lang tid før The ToolMan er fit for fight igen - og det
får de jo ingen løbegård af.

Så det er derfor, at jeg synes, at jeg vil invitere jer allesammen hjem til
Ann & Jan, så vi i fællesskab kan få bakset den smule løbegård
sammen

Vi har det jo altid hyggeligt, når vi holder kaffeslaberas, men hvorfor
ikke benytte lejligheden for en gangs skyld til også at få udrettet lidt, så
Ann's misser kan få deres løbegård ? Jeg er helt sikker på, at det vil
blive *særdeles* morsomt.

Måske (og forhåbentlig) kunne vi slutte af med en pizza eller lignende,
siddende i den nye indhegnede gårdhave med misser omkring os

Og nej - personligt er jeg ikke noget ingeniør-geni, men jeg er sikker
på, at Jan vil æææælske, at give instrukser

Så, hvad siger i ? Er det ikke en god idé ?

Hvis ja, så skriv hvornår I har mulighed for at komme - og Ann - det nok
*nok* også relevant, hvornår I er hjemme ?

Ann ved ikke, at jeg skriver dette, så forhåbentlig pudser hun ikke
Saga på mig, når jeg afleverer Namacoola i dag kl. 14:00

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Kate

Dato : 08-06-02 14:31

Helle,

Du er skisme en modig rad
Jo, en katte-kom-sammen på det grundlag kunne jeg da godt tilslutte
mig, selv om jeg ville være grøn af misundelse imens

Jeg håber bestemt at Namacoola falder godt til hos Ann, Jan og Zoo.
Lige nu kan jeg ikke komme i tanker om nogle weekender jeg ikke kan, på
nær lige i morgen

Kate

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-06-02 14:53

Jeg kan ikke den 22. - 23. juni eller tror jeg, jeg kan de andre weekends.
Jeg gør nok ikke den store nytte, men jeg kan vel bruges som underholdning
og til at lave kaffe.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-06-02 15:56

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message

> Hvis ja, så skriv hvornår I har mulighed for at komme - og Ann - det nok
> *nok* også relevant, hvornår I er hjemme ?

jeg synes det er en smadder god ide..... men må desværre melde fra.... jeg
skal, som jan, under kniven på mandag... og der kommer til at gå temmelig
lang tid før jeg er klar igen......

lige en ting... vi vil se BILLEDER))
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 08-06-02 16:43

Løbegård...

Hvor henne i landet foregår det? og husk at der i weekenden d. 29-30 juni er
udstilling! *S*
Er det i nordjylland kunne det godt have min interesse! *S*

Mette

Fra : Kate

Dato : 08-06-02 16:41

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in

> [...]
> 29-30 juni er udstilling! *S*
> Er det i nordjylland kunne det godt have min interesse! *S*

Lige det her tør jeg godt svare på
Ann og Jan + zoo befinder sig i Rødovre ved København. Men jeg er da
sikker på at du _er_ velkommen.

Kate

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 08-06-02 22:13

> Lige det her tør jeg godt svare på
> Ann og Jan + zoo befinder sig i Rødovre ved København. Men jeg er da
> sikker på at du _er_ velkommen.

Okay.. jeg tror lige jeg springer over i denne omgang! *S* der er lidt for
lagt til rødovre! *S*

Men ellers er det en rigtig god ide!!!! *S*

Mette

Fra : Kate

Dato : 09-06-02 12:18

> Okay.. jeg tror lige jeg springer over i denne omgang! *S* der er
> lidt for lagt til rødovre! *S*

Arhhh hva'. Det var da en god lejlighed til at få set hovedstaden

Kate

Fra : AEK

Dato : 08-06-02 16:43

Hey !

Manden & jeg hjælper gerne til - det kommer selvfølgelig an på , hvor i
landet det er....*S*

/ Anya.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-06-02 21:39

Lyder da som en god idé - og ellers får vi sg* heller aldrig set Ann og Jans
misser og vuffer
Jeg kan vist nok alle søndage - lørdage er generelt noget skidt, da vi er i
kaffebiksen til kl. 14...

Nå ja, og når vi så engang - om *100 år* - får købt det hus, vi gerne vil
have, så har vi jo øvelsen *he he* )

Mvh. Camilla

Fra : Ann K

Dato : 08-06-02 23:21

Hmmm - Helle... det her sagde du da ikke noget om i eftermiddags!
Ja, Ja, Ja - jeg ska' nok
Alle week-ends er brugbare med undtagelse af søndag d. 7 juli (hvor jeg
skal til agility-for-sjov stævne med Dise)
Men skal vi ikke lige give vores lille nye Bande-medlem lidt ro?
Namacoola har _aldrig_ før set en hund og hun er altså temmelig skræmt
overfor de dér stoooore stinkende væsner ;) Så hun har nok brug for et
par uger, før hun er faldet helt til....
Hvad siger I derfor til week-enden d. 22 - 23 juni eller d. 29 -30 juni?
Advarsel: Vi har brug for hjælp til ALT.... også indkøb/hjemtransport af
tråd, lægter og maling... den eneste her i huset med kørekort er nemlig
Jan *ss*
Desværre kan vi ikke grille (vi smed grillen ud i foråret - glemte den
ude i vinters!), men pizza er skam også god mad Men måske kan Nina's
bidrag være at holde os andre løbende forsynet med sandwich og kolde
drikke - og en god laaaaang hundesnak med Jan, så han ikke blander sig
for meget

Ellers lige en _meget_ foreløbig up-date:
Namacoola er naturligvis bange for hundene! MEN hun er holdt op med at
dirre som et espeløv, når Sif (den store hund) bevæger sig :) Hun har
også givet Dise (vores vilde sheltie) et ordentligt HVÆS lige i synet og
knurrer som en pit-bull, når Dise overskrider sikkerhedsafstanden på ca
1 meter... noget Dise har respekt for Selv om den lille vaps ikke
helt kan forstå at Namacoola er _så_ afvisende - hun vil jo bare være
bedsteste ven og lege *sss* Så vi har en del katte-knurren og hundepiben
for øjeblikket.... Sif har allerede besluttet sig for at Namacoola er en
del af flokken - og lader hende så bare være i fred At Namacoola så
holder et vågent øje med de to hunde - tjaaae... det er jo forståeligt
nok!
Tjalfe _har_ snuset til Namacoola... og har stadig ikke lagt sig ind i
køkkenskabet Han er forsåvidt ligeglad med hende, men en gang i
mellem får han øje på hende, og så står han og stirrer som en gal ;) For
hvad var det nu lige det var??
Aske har flere gange forsøgt at tage kontakt med Namacoola... Han synes
hun er spændende og interessant, og han behandler hende på samme måde
som Saga... dvs stille og roligt - meget afvæbnende og fremfor alt
venligt! At han så har lige så lidt succes med hende, som han har med
Saga... nå, ja - mon ikke at den lille dame med tiden, nok skal finde ud
af det her faktisk kan blive alle tiders hygge-lege-ven? :)
Ranje er BANGE for hende! Han sniger sig rundt og sidder på god tryg
afstand (et par meter!) og stirrer løs... én gang har han taget mod til
sig og snuset til hende... Hans erfaringer med andre katte er jo ikke de
allerbedste - og selvfølgelig vil han være utryg... der er ikke andet at
gøre end at huske at nusse ekstra om ham og så rose ham, når han tør at
gå hen mod Namacoola... Noget der er helt fint, for rosen (for at tage
kontakt) til Ranje kommer jo også til at virke som ros til Namacoola
(for nøjagtig det samme)
Men vi *tror* også at det vil være med Ranje at de største problemer vil
komme...

Her til aften har hele Banden så fået gufmam (kitekat - ja, ja ved det
godt... skodfoder!)... og vi har fået bekræftet aby'ens appetit Hun
har fået vist bakkerne og ved også hvor der er vand... I nat sover Jan
på sofaen, så han kan gribe ind, hvis der skulle blive brug for det...
så jo - alt i alt, går det vist nogenlunde med at få et nyt Bandemedlem.
(OBS! vi er simpelthen ikke i stand til at lukke et rum af (pgr husets
indretning) og lave en ideel sammenføring... så derfor bliver alle bare
kastet lige ud i det! Problemer må vi så løse med kreativ tænkning)

Og så bare lige... hvor _er_ det bare sødt af jer at I vil hjælpe )

Mvh Ann
Ps; vi mangler også desperat én til at klippe hæk *ggg*

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-06-02 23:27

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:adtvvh$125$1@sunsite.dk...
> Hmmm - Helle... det her sagde du da ikke noget om i eftermiddags!

Nej, er du gal - det turde jeg da ikke lige inden jeg skulle møde Saga-
monstret *hun er en MUS, Saga - spis hende* *gg*

Fru Scharff og undertegnede er på udstilling i Aars den 29-30/6, så
der kan vi ikke komme - ellers kan jeg ikke komme i tanke om noget.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-06-02 03:55

"Helle Andersen" skrev:

> Fru Scharff og undertegnede er på udstilling i Aars den 29-30/6<

Æv da også. Hvorfor skal i lige præcis komme på den eneste jyske udstilling,
jeg ikke skal på
-Har lige frameldt Tabita.
Hvilke katte skal i have med hva' hva' hva'?

Katrine

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-06-02 11:37

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilke katte skal i have med hva' hva' hva'?

Jeg skal have Kesto og Evalotta med og Camilla skal have
udbryderdronningen, Pinen, med

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Kate

Dato : 09-06-02 12:25

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in news:adtvvh$125$1@sunsite.dk:

> [...]
> juni? Advarsel: Vi har brug for hjælp til ALT.... også
> indkøb/hjemtransport af tråd, lægter og maling... den eneste her i

Ja, jeg kan godt. Jeg skal godt nok være kattesitter i de to weekender,
men da katten er udekat regner med at det bare lige er at sikre mig at
hun får mad. Ihvertfald den første weekend. I løbet af ugen vil hun
sikkert gerne nusse og hendes familie kommer hjem i weekenden den 29-
30.
Men hvis der skal købes ind er det jo nødvendigvis nød til at blive en
lørdag, noget af det i hvert tilfælde. Nu er min bil jo _meget_ lille,
som du nok husker, men noget kan der da være i den.

> Desværre kan vi ikke grille (vi smed grillen ud i foråret - glemte
> den ude i vinters!), men pizza er skam også god mad Men måske

Øv, jeg elsker når nogen vil grille. Nok fordi jeg ikke selv har have.
Men pizza er også okay.

Jeg er helt sikker på at Namacoola nok skal finde sig til rette hos
jer.Selvfølgelig er det overvældende for hende at komme et nyt sted hen
med masser af dyr, speciel når nu hun kommer et sted fra hvor de bare
har mobbet hende ud.Glæder mig til at gense den lille dame.

Kate

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 09-06-02 13:58

> Hvad siger I derfor til week-enden d. 22 - 23 juni eller d. 29 -30 juni?

Se, det kunne jo være en lidt anderledes måde at fejre Skt. Hans på ?
glimrende ide *S*

Jeg melder mig gerne til at gå i vejen, slå mig selv over fingrene med en
hammer eller få masser af splinter *S*

Spøg til side, kan godt give en hånd med, og helst førstnævnte weekend eller
en af dagene, da jeg skal til bryllup den sidstnævnte.

Har dog ingen bil, så det med at fragte tunge ting kommer nok til at knibe
lidt.

M.v.h.
Lise