Udstillingsbur
Fra : Elwarth

Dato : 08-06-02 09:48

Hej NG

Jeg skal have to af mine huskatte med på dyrskue, et lille lokalarrrangement
på den skole, hvor min kone og jeg arbejder.

Så nu skal snedker-snild her altså en tur i sløjdlokalet og banke et
udstillingsbur sammen.

Hvad er det lige standard-målene er? Jeg kan jo ligeså godt lave det så
"rigtigt som muligt", da den ene huskat muligvis på et tidspunkt skal prøve
kræfter med en rigtig udstilling. Den kan jo ligeså godt vende sig lidt til
forholdene.

Go´ weekend
Morten

Fra : Nina El Falaki

Dato : 08-06-02 13:16

Et enkelt bur måler h: 60 cm, d: 60 cm og l: 75 cm - et dobbeltbur er 150 cm
langt ellers samme mål.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Elwarth

Dato : 08-06-02 15:18

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Et enkelt bur måler h: 60 cm, d: 60 cm og l: 75 cm - et dobbeltbur er 150
cm
> langt ellers samme mål.

Takker,

Morten