Den bette familie..
Fra : Holm

Dato : 08-06-02 09:13

Hej alle.....

Nyt om den bette familie!!!
Når man nu får sit første føl, så bestiller man ike ret meget andet end at
kigge på det ...og hold da op hvor man lærer meget af et føl!!
Iøvrigt kommer han nok til at hedde Atli...det er bare et almindeligt
"drengenavn" såe..derfor er jeg lidt i tvivl, for sikke en personlighed han
har...krudt bagi og fuld af narrestreger!! Sviptivindur ( hvirvelvind ) var
også en idé, men prøv at stå i en fold og råb SVIPTIVIIIIIINNNDDUUUUUUR vi
skal spise he he !
Nå men først tissede Gandur ( vallak og onkel ) og det kiggede følbasse på,
og så gik han resolut hen og tissde oveni ?! Han følger Gandur i tykt og
tyndt og det ser ud til at Gandur er meget glad for sin lille nevø. De
følges ad allevegne og så må mor Rikka bare følge efter ...."mænd"!!!

Så er der nok også en anden familieforøgelse på vej...det er mine hunde! Så
om ca 63 dage kan I læse om dem på dk.fritid.hund......hm hm ! De stak
nemlig af sammen igår og tæven er i højbrunst....såe er der nogen der kunne
tænke sig nogle super intelligente " hestevogter-hunde" ( for sådan er
tæven )...border collie, og farmand er verdens bedste
"menneskelytter-hund"...belgisk hyrdehund blanding....så må I bare følge den
videre udvikling )

Kærlige hilsener
Holm...