Hvordan kommer jeg ind i bios på en Compaq
Fra : Mr.Green

Dato : 08-06-02 09:17

Hej
jeg har et lille problem jeg kan ikke huske hvad man skal trykke på for at
komme ind i bios på en compaq kan i hjælpe mig ?

Mvh-
Green

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 08-06-02 11:44

Mr.Green <grenaadk@hotmail.com> skrev i
> [...]
> jeg har et lille problem jeg kan ikke huske hvad man skal trykke på for at
> komme ind i bios på en compaq kan i hjælpe mig ?

prøv F1,F10,Esc eller sæt harddisk og cdrom som master på samme kabel....så
kommer der sikkert en konflikt hvor efter den skriver hvad man skal trykke
for at komme i BIOS........

Fra : Mizar

Dato : 08-06-02 12:13

"Mr.Green" <grenaadk@hotmail.com> wrote in message news:3d01bd84$0$74246$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> jeg har et lille problem jeg kan ikke huske hvad man skal trykke på for at
> komme ind i bios på en compaq kan i hjælpe mig ?

På en Presario 1714 Notebook er det F10

mvh
Brian Olsen

Fra : Mr.Green