Sløv computer
Fra : Bjørn ingebrigtsen

Dato : 08-06-02 09:16

Min computer virker meget sløv, eller nærmere min CPU virker sløv ifølge
nogle benchmark test. Jeg har opdateret alle drivere.
Er der nogle gode forslag

Mit system er følgende.

Asus K7M bundkort
AMD Athlon 600 Mhz
Geforce 2 TI 64MB ram
256 MB ram

--
M.v.h
Bjørn ingebrigtsen

Ingebrigtsen@mail1.stofanet

Fra : Deaster

Dato : 08-06-02 12:50

"Bjørn ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Min computer virker meget sløv, eller nærmere min CPU virker sløv ifølge
> nogle benchmark test. Jeg har opdateret alle drivere.
> [...]
Hvilke benchmark programmer kører den sløvt i og hvad er sløvt ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Bjørn ingebrigtsen

Dato : 08-06-02 14:16

> Hvilke benchmark programmer kører den sløvt i og hvad er sløvt ?

Den er sløv i alt, selv gamle spil som kørete meget bedre dengang jeg havde
en P2 450.

Fra : DWM

Dato : 08-06-02 14:45

"Bjørn ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Den er sløv i alt, selv gamle spil som kørete meget bedre dengang jeg
havde
> en P2 450.

Har du opdateret/installeret Via´s 4in1 driver?
http://www.viaarena.com/?PageID=2

/Kenneth Iversen