Spørgsmål vedr. ram.
Fra : Mogens Eliseholm Nie~

Dato : 07-06-02 22:25

Hej Newsgruppe

Jeg har et lille problem som jeg håber I kan hjælpe mig med. Jeg er ved at
købe nogle ram (256MB SDRAM 168Pins PC133) og står i ( ) Kører på VIA KT133
og VIA KT133A Kan ikke bruges til ældre boards.... er der nogen der kan
hjælpe mig med hvad det betyder?

P.S Det er på B.J. Trading`s hjemmeside jeg har kigget.

mvh

Mogens Eliseholm
mogens_e@FDF.dk

Fra : Leony

Dato : 08-06-02 08:19

"Mogens Eliseholm Nielsen" <mogens_e@fdf.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjælpe mig med hvad det betyder?
> P.S Det er på B.J. Trading`s hjemmeside jeg har kigget.

Jeg har kigget på:
www.bjtrading.dk
og kan ikke finde noget i 168 pins RAM sektionen, hvor der står:
( ) Kører på VIA KT133 og VIA KT133A Kan ikke bruges til ældre boards
Det eneste jeg kan finde i ( ) er producentens navn.
Kunne du lave en copy/paste eller en url, gerne begge dele.

RAM er jo RAM så jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne køre.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Mogens Eliseholm Nie~

Dato : 08-06-02 09:48

> [...]
>
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Her er et url til siden.
http://www.bjtrading.dk/dk/info.asp?varenr=RAM-256-11

mhv

Mogens
mogens_e@FDF.dk

Fra : Leony

Dato : 09-06-02 11:08

> Her er et url til siden.
> http://www.bjtrading.dk/dk/info.asp?varenr=RAM-256-11

Pudsigt, det er første gang jeg har set sådan en meddelse.
Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne virke.
Jeg tror du skal skrive en mail til bj for at høre hvad det er for noget.
Hvis du er i tvivl så køb ra,-256-10 i stedet, den burde virke i alle
boards.