Canon S400 uden farver
Fra : [5220] Morten Kølbæk

Dato : 07-06-02 22:02

Hej

Jeg har en Canon S400 der har mistet farverne. Den sorte virker helt
perfekt.
Det er sket gradvis og selvom der nu er nye blækpatronerne i er der ikke
kommet gang i farverne igen.
Det er nogle blækpatroner fra "Wecare" hvis det gør nogen forskel.

Jeg har prøvet hovedrense funktionen flere gange uden at det har hjulpet
spor.

Er der nogen som har dårlige erfaringer med uoriginale blækpatroner i en
Canon S400 !

Skaden må vel bestå i at dyserne er stoppet i printhovedet, kan man lægge
det i blød i et eller andet !
Eller skal man købe et nyt !

Erfaringer og ideer til hvordan farvene kan komme igen er meget velkomne.

Mvh Morten

Fra : Leony

Dato : 08-06-02 08:24

"[5220] Morten Kølbæk" <mok@geocities.com> skrev i en meddelelse

> Det er nogle blækpatroner fra "Wecare" hvis det gør nogen forskel.
> Er der nogen som har dårlige erfaringer med uoriginale blækpatroner i en
> Canon S400 !

Jeg har ikke nogle dårlige erfaringer, da jeg ikke bruger uoriginale
blækpatroner, men producenterne advarer jo imod det, så det er da ikke
utænkeligt, at problemet skal findes her. Ved godt at der er mange der ikke
har problemer.
Det er ikke utænkeligt at du har fået en dårlig patron, især når den sorte
virker fint.

> Eller skal man købe et nyt !

Jeg ville prøve med en ny.
Jeg ved ikke om du kan have beskadiget selve printeren eller om det kun er
printerhovedet det går ud over.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/