Artroflex
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 07-06-02 21:30

Er der nogen, der ved hvor man kan købe Artroflex i 1 og 5 l? Jeg fandt det
for nogle måneder siden, men nu er linket "forsvundet". Det var et salgssted
på nettet, og man kunne også få til hunde - hvem kan hjælpe?

Mvh Maria

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 08-06-02 01:17

Hej

Jeg har ikke noget link til en siden, men det markedføres her i danmark af.

ScanVet Animal Health A/S
Kongevejen 66
3480 Fredensborg

Det kan være de kan fortælle hvor du kan få det.

Mvh.

Jimmie Andersen

Fra : Iben Holst

Dato : 09-06-02 11:23

> Er der nogen, der ved hvor man kan købe Artroflex i 1 og 5 l?

Hvad er dét ??

Iben

Fra : Pia

Dato : 09-06-02 11:31

www.dyrlaegevagten.dk

:Pia (og tak for påmindelsen - jeg skal have bestilt 5 liter...)