Trusse indlæg, erfaringer ?
Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-06-02 19:35

Hej igen

Jeg blev for nogle måneder siden opereret (skåret op to
steder bagi) for at rense op på bylder, og har indtil nu
brugt både steril og nonsteril compress til at tage de
afsondringer, der kommer derfra, men sidste fredag fik jeg
et ok til at bruge billigere metoder, så jeg gik efter
ganske almindelige trusseindlæg, har nu prøvet Libresse max
i ca fem dage, men jeg får knopper og udslæt udenfor
operationsområdet, så jeg er noget i tvivl ?

Og det er vist mere slemt, end jeg skriver..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Wicky

Dato : 21-06-02 18:30

Oooo du skal nok ikke lige bruge trusseindlæg det er ikke noget af det mest
sterile de er samtid bleget og det kan være det der generer din hud. Smut du
en tur på apoteket og se hvad de har.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 21-06-02 19:17

Wicky wrote:

> Oooo du skal nok ikke lige bruge trusseindlæg det er ikke noget af det mest
> sterile de er samtid bleget og det kan være det der generer din hud. Smut du
> en tur på apoteket og se hvad de har.

Jow, der har jeg været ca hver uge, de har kun sterile bandager 10x10 og to
stk pr dag, til 5.6 kr stk, i ti stk pakning,
og de er ganske uforstående overfor mine vage ønsker om råd videre..
men har fundet nogle uhandy, lidt ulækre natindlæg, vist FDB's egne, og
de er udmærkede, hvis jeg kan få dem placeret, så begge sår dækkes.
Og så er steril ikke et krav, men totalvask efter afføring..

Men nu er det vist meget på aftagende, ligner mest et par skæve streger..