hjælp søges til Logitech Quickcam Web
Fra : Tonny Nielsen

Dato : 07-06-02 19:08

Har et svært problem med et sådan webcam, håber på
hjælp. Nogen gange når jeg bruger kameraet fryser
min maskine. Kameraet bruger usbtilslutning og min pc
har XP som styresystem. Alle drivere er de nyeste og
installeret korrekt. Har et Viachipsæt bundkort og alle
4 in 1 og usbfilter drivere er installeret.
Er der nogen der kan hjælp mig.

Tonny

Fra : Danni Plougmann

Dato : 08-06-02 06:06

det er et særdeles kendt problem har det selv
jeg så engang på nogle forums hvor 100 vis af mennesker havde samme problem
http://forums.viaarena.com/messageview.cfm?start=61&catid=13&threadid=2039

der findes ikke rigtig nogen løsning på det problem
enten at købe en usb controllere eller et andet webcam
det er via der er skyld idet

/danni plougmann

Fra : Manse

Dato : 11-06-02 22:36

Hejzan

Har selv haft det problem, købte et pci usb kort til 299,- og slog usb i
bios fra......og nu kører det fint..........låser/fryser en sjælden
gang......synes selv jeg har et eller andet problem med det via, har iøvrigt
købt quickcam 3000 pro......står rigtig godt, havde først en quickcam
express, som jeg måtte bytte fordi man ikke kunne se noget som helst.......

Du skal ikke installerer via 4.1 driver, når du kører med XP, det ordner den
selv.....

Manse