tv-out uden tv-tool
Fra : MaRk

Dato : 07-06-02 17:17

Hej

Er det ikke muligt at anvende sit tv-out uden tv-tool??
Findes der ikke et gratis tv-out program. Har prøvet at finde nogen men det
har ikke rigtigt lykkedes....

Jeg bruger et geforce3 ti-200 palit med 128mb ddr tv-out
på XP pro.

Med Venlig Hilsen
MaRk

Fra : Martin S.

Dato : 07-06-02 17:35

Det er jo indbygget i driveren.
Du kan da bare gøre det i "avanceret" i "egenskaber for Skærm"
Martin S.

Fra : MaRk

Dato : 07-06-02 17:48

Når jeg går ind under valg af enhed, er der hvor man skal vælge tv gråt. Jeg
har prøvet tv-tool demo'en og det virker fint men bare kun i 10 minuter.
Hvad kan der være galt??
Min driver version er 28,32

Fra : Martin S.

Dato : 07-06-02 19:10

MultiKLIP

Du skal vælge Clone i Nview.. Og så vælge noget med Twinview.
Check linket, der står lidt om det hele.
http://www.evga.com/support/guides/9X_TView_Enable.asp
håber det hjælper
vh.
Martin S.