querystring??
Fra : Shimon

Dato : 07-06-02 15:35

Hej ng

Er der nogen som kan fortælle mig om det kan lade sig gøre at sende en
querystring med når man loader sin flash film.

Det er sådan at jeg har flere forskellige links på en html side, hvor hvert
link kalder den samme flash film, men den skal gøre noget forskelligt. Mit
problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal få fat i querystringen inde i
flash. Jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Shimon

Fra : Michae\(:

Dato : 12-06-02 17:03

> Er der nogen som kan fortælle mig om det kan lade sig gøre at sende en
> querystring med når man loader sin flash film.

Du skriver såment bare;
http://www.domain.dk/dinflash.swf?link1=blabla&link2=osv.osv

Så vil dine variable være globaliseret inde i flashen når den loades. Dvs.
at de kan tilkommes ved at skrive;
_root.link1 og _root.link2

Mvh, Michael
http://www.FlashFAQ.dk