ASUS A7V266-E og Daytona GF3 ti200 probs..~
Fra : dogtoy

Dato : 07-06-02 15:11

Subj. fryser når jeg spiller CS, Har win XP, har prøvet med nyeste Nvidia
drivere, og de nyeste fra producentens hp - men det fryser stadig...

Hvad kan der være galt?

Kaspar

Fra : LA2

Dato : 07-06-02 15:48

Det lyder som om det er et varmeproblem. Prøv at spille med åben
kabinetside og se om det hjælper.
LA2

Fra : JRS

Dato : 07-06-02 16:07

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det lyder som om det er et varmeproblem. Prøv at spille med åben
> kabinetside og se om det hjælper.
> LA2

Det er ikke noget varme problem , men et problem med hl-engine's brug af
openGL ..
Der er masser der har samme problem, og man kan ikke rigtigt finde fejlen ..
Men hvis du smutter ind på www.counter-strike.net og videre til deres tech
forum, vil du se at et af de øverste topics omhandler dette problem, og der
er en masse gode råd til hvordan man kan få det til at virke .. Jeg har dog
ikke kunnet få mit til at virke .. Regner nu med det er pga mit Matrox G400
... (får heldigvis nyt i morgen ;)

MVH
JRS

Fra : JRS

Dato : 07-06-02 16:35

Lige et direkte link .. Skide langsomt ... men det kommer til sidst ..

http://forums.counter-strike.net/cgi-bin/ikonboard.cgi?s=3d00d0fc2aa9ffff;ac
t=ST;f=9;t=11413

MVH
JRS