ny laptop
Fra : Anders Olsen

Dato : 07-06-02 15:09

jeg søger efter en ny bærbar computer, til omkring 20.000 kr. inklusiv
dokkingstation og operativsystem.

mit problem er at jeg ikke har købt bærbar computer før, og jeg ved ikke
hvilket mærke/ model jeg skal gå efter.

Fra : Esben

Dato : 07-06-02 16:00

"Anders Olsen" <ao@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3d00be94$0$14594$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> dokkingstation og operativsystem.
>
> mit problem er at jeg ikke har købt bærbar computer før, og jeg ved ikke

IBM, HP og Dell plejer at være fine. Sørg endelig for at købe en med en mobile processor, og ikke almindelig processor.

--
Esben

Fra : Michael Stoltenborg

Dato : 07-06-02 17:20

> IBM, HP og Dell plejer at være fine. Sørg endelig for at købe en med en
mobile processor, og ikke almindelig processor.

Jeg har haft god erfaring med Fujitsu Siemens - har lige bestilt en af dres
Amilo modeller.
De er stabile, billige og så har de et federe design end mange af deres
konkurrenter.

Compaq er noget lort - det er i hvert fald min erfaring.

Jeg har en fornemmelse af at IBM er nogen af de mest stabile, men de er også
noget dyrere end fx. Fujitsu og Dell.

--
Michael

Fra : Anders Olsen

Dato : 09-06-02 12:22

"Anders Olsen" <ao@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Er der nogen der kender til zietech notebooks?

Mvh. Anders