2 netkort i 1 pc ??
Fra : D Yssing

Dato : 10-02-01 09:40

Kan det lade sig gøre at sætte 2 netkort i samme pc

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-02-01 10:28

> Kan det lade sig gøre at sætte 2 netkort i samme pc

Ja

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-02-01 10:52

On Sat, 10 Feb 2001 09:40:27 +0100, "D Yssing" <d.yssing@get2net.dk>
wrote:

>Kan det lade sig gøre at sætte 2 netkort i samme pc

Ja. Jeg satte netkort nr. 2 imin (WinME) i går. Det spillede med det
samme

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : CyberDoc

Dato : 10-02-01 13:13

Ja det kan godt lade sig gøre men kun i Win 2000 , Win Me og Win NT.
Win 98,95 og etc. kan ikke finde ud af det !!

Fra : FeZ

Dato : 10-02-01 13:25

"CyberDoc" <cyberdoc@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det kan godt lade sig gøre men kun i Win 2000 , Win Me og Win NT.
> Win 98,95 og etc. kan ikke finde ud af det !!

Sikke da noget sludder (c;

Har selv en PC med 98 SE og det spiller glimrende.

Har også lige hjulpet en kollega med hjemmenetværk
hvor den ene maskine har to netkort og proxysoftware
så hans stofanet kan deles til de andre pc'ere.
Den maskine kører 98.
--
FeZ

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 10-02-01 15:17

CyberDoc skrev:

> Ja det kan godt lade sig gøre men kun i Win 2000 , Win Me og Win NT.
> Win 98,95 og etc. kan ikke finde ud af det !!

Jeg har da haft to netkort i en 95, 98, 98 SE og nu Me, og der var ikke
problemer nogle steder...

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Kim L.T.

Dato : 11-02-01 00:10

He He... Sjovt!!!

Kan du ikke lige sige det til min GNU/Linux-Box med 4 netkort (2 DMZ'er)?!?

/Kim T.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-02-01 13:37

> Kan du ikke lige sige det til min GNU/Linux-Box med 4 netkort (2
DMZ'er)?!?

Giv mig en shell, så skal jeg viderebringe nyheden

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-02-01 00:24

"CyberDoc" <cyberdoc@worldonline.dk> skrev :

>Win 98,95 og etc. kan ikke finde ud af det !!

Vrøvl!

du kan sagten køre med 1 kort i en win98 maskine op mod f.eks stofa ,
og derefter dele din internetforb. til andre maskiner, sluttet til et
andet kort i samme pc

--
Venligst

jan@stevns.net - www.stevns.net
Der findes 3 slags mennesker, dem der kan tælle og dem der ikke kan