Garmin Etrex Ventura - er det noget!
Fra : Mukker

Dato : 07-06-02 11:50

Hejsa i gruppen

Jeg overvejer i øjeblikket at købe oventævnte incl. strøm/data kabel
Jeg vil primært bruge den i forb. med det levende søkort via en bærbar pc.
Skulle den bærbare pc en dag få åndenød, vil jeg stadig kunne bruge GPS'en.
Er der nogle der har gode / dårlige erfaringer med Garmin'en

På forhånd tak.

Mikkel

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 08-06-02 23:06

Virker fint for mig. Bruger dog en del batteri efter min smag, men den kører
fint. -også sammen med pc'eren.

Bjarke

Fra : Aske Andersen

Dato : 10-06-02 00:00

> [...]
> Skulle den bærbare pc en dag få åndenød, vil jeg stadig kunne bruge GPS'en.
> Er der nogle der har gode / dårlige erfaringer med Garmin'en

Hej
Du kan roligt købe Garmin, de er generelt af meget god kvalitet og der
bliver ikke de store problemer med at tilslutte dem til PC'eren.

__
Aske Andersen
http://www.danmarkekspeditionen.dk