Sabro mv sognekort
Fra : Ralph Hørberg

Dato : 07-06-02 10:52

Hej
Hvis der er nogen der tilfældigvis skulle have sognekort over Sabro sogn
samt de omkringliggende sogne som SID-filer eller lignende, er jeg meget
interesseret?

MVH
Ralph Hørberg.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 10-06-02 21:00

Ralph Hørberg wrote:
<klip>
> Hvis der er nogen der tilfældigvis skulle have sognekort over Sabro
> sogn samt de omkringliggende sogne som SID-filer eller lignende, er
> jeg meget interesseret?
<klip>
Hej.
prøv dette link:
http://www.dhm.lm.se/prototype/dan/dhmmaindk.htm
der findes et kort fra 1840

Herluf Holdt, DK-3140

Fra : Ralph Hørberg

Dato : 10-06-02 22:07

> Hej.
> prøv dette link:
> http://www.dhm.lm.se/prototype/dan/dhmmaindk.htm
> der findes et kort fra 1840
>
> Med venlig hilsen
> --
> Herluf Holdt, DK-3140

Ja, jeg har prøvet ved DHM, men jeg syntes at det er meget besværligt at
arbejde med. Det er meget nemmere hvis man selv sidder med kortet, men man
kan ikke downloade dem mere

MVH
Ralph Hørberg

Fra : K. Thidemann