Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
gamle dankort notaer
Fra : cg

Dato : 06-06-02 23:06

Når man køber ind benytter man tit dankortet, men
dankort notaen smider man ofte ud eller gemmer til
internet regnskab. Er der nogle der har forslag til
hvad man gør med gamle dankort notaer?

Efter man har checket at de faktiske beløb er
trukket kontoen har dankortnotaerne sådan set
udtjent deres pligt, formoder jeg?

Hilsen
cg

Fra : carl munk

Dato : 09-06-02 20:33

"cg" <99dat717@tron.lyngbyes.dk> wrote in message news:<3d008130$0$9250$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>...

> Efter man har checket at de faktiske beløb er
> trukket kontoen har dankortnotaerne sådan set
> udtjent deres pligt, formoder jeg?

Regnskabspapirer som en dankortnota er SKAL GEMMES
i 5 år !!!!

Gør som jeg køb et A4-ringbind med 10 faneblade,
du kan eks. give din dankortkonto nr. 1 og deri
indsættes alt vedrørende din konto.

faneblad nr. 2 kan du eks. bruge til forsikringer mm

har andre her gode forslag ?

Fra : Jonathan Stein

Dato : 09-06-02 22:31

carl munk wrote:

> Regnskabspapirer som en dankortnota er SKAL GEMMES
> i 5 år !!!!

Den kopi, man som kunde får udleveret, er til gengæld kun til orientering, og man kan gøre med den hvad
man vil.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/