betaling for transport af mindreårige børn
Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 07-06-02 08:55

Hej
Er der faste regler for kommunes betaling for transport af mindreårige børn,
så de kan besøge deres far som er 100 % invalid, eller er det et skøn fra
kommunes side?

Fra : mango

Dato : 09-06-02 19:23

"Jagtformidling.dk" skrev d. 07-06-02 08:55 dette indlæg :
> [...]
fra
> kommunes side?
>

> Hej, ja det kan man godt sige, altså at det er kommunens skøn..men det
kommer helt an på faderens indtægt, han kan altid ansøge om det, og ja
der findes naturligvis faste regler...har i ikke forhørt jer hos
kommunen, altså sagsbehandler?
Venligst
Mango

http://www.kandu.dk/

Fra : Jagtformidling.dk

Dato : 10-06-02 14:45

Jo vi har snakket med kommunen. og de havde beviliget det men efter 2 gange
vil de ikke betale(pga. faderens indtægt, pension) jeg ville bare høre om
det kunne være rigtig, men det er det tilsyneladende.

Fra : mango

Dato : 10-06-02 17:48

> [...]
børn,
> så de kan besøge deres far som er 100 % invalid, eller er det et skøn

Har han søgt det som pensionstillæg? Og han han anden indkomst end
pension? Har han ikke selv mulighed for at hente barnet? Hvis ikke,
ville jeg mene at der kunne kompenseres for dette. Og kan han klare at
have barnet alene, altså rent fysisk, har han hjælperordning? Jeg
spørger for at få alle muligheder brugt. Og igen hvilken kommune er der
tale om?
Hvis du hellere vil er du velkommen til at kontakte mig på mail:
susk@privat.dk

http://www.kandu.dk/