grafikkort
Fra : Henrik Thomsen

Dato : 07-06-02 07:29

Hejsa
Jeg har en ibm computer 800mhz 128mb ram,har skiftet grafikkort fra et viper
til et nivida gforce4mx 440,problemet er at pcèn låser når jeg går på
internet eller skriver i foreksempel notepad ved spil kører det ok ,håber i
kan hjælpe.
På forhånd tak
Venlig hilsen
Henrik Thomsen
hatten3@wanadoo.dk

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 07-06-02 09:33

Har du den nyeste driver? Kan hentes her:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers