satellit-internet - erfaringer?
Fra : Thomas Hygum

Dato : 10-02-01 01:23

Jeg flytter snart til Gedved, en by uden ADSL.

Er der nogen, der har erfaringer med internet via parabol?

Hvilke udbydere findes der?

Jeg har prøvet at lave et overslag på prisen:
Parabol-tallerken: 600
LNB: 300
abbonnement hos europeonline: 2500 (ca for et år)
Og så et almindeligt tele-internet-abb.

Er det rigtigt?

Er der noget, jeg mangler?

Hvor skal jeg købe tingene? Erfaringer?

send gerne svaret til min email også: hygum@bigfoot.com

Fra : Toranaga

Dato : 13-02-01 00:31

EuropeOnline sux totalt.

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 14-02-01 14:10

se evt. www.vels.dk/satdem

desuden skal du nok have et satdem-modem

/Søren..