Problemer med Liteon ltd-163d
Fra : Skotty

Dato : 06-06-02 18:19

Hej

Jeg ved godt at jeg i dette øjeblik, nærmest begår en dødssynd, i og med at
jeg krydsposter her/drev.dvd-gruppen, men jeg har bemærket, at aktiviteten i
dvd gruppen er mindre end her, så derfor denne post i håb om at jeg kan
hente hjælp her.

Jeg har et temmelig irriterende problem med mit dvd-drev. Jeg kan ikke få
det til at læse data-dvd´ere. Der er ikke nogen problemer med hverken cd´er,
cdrom´er eller dvd-film. Er der nogen der har en ide om hvad der kan være
galt ?

Mvh

Mark