Billige CD-R ? VISA betaling og forsendels~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 06-06-02 13:33

Ved at der har været stillet spm. ligen det her en million gange ... dog har
besvarelserne båret præg af enten at være et link fundet hurtigt på google
eller lign, eller på at være noget for folk der bor tæt på grænsen!

Jeg har tidligere købt CD-R ved www.smm.de men de sælger kun Platinium nu,
hvilket ik' har nogen interesse da priserne er steget lidt for meget :) ...
såeh jeg søger altså shops inden for EU det tager i mod betaling med VISA og
sender til EU!

Hvis nogen har erfaring hører jeg gerne om det !

mvh

Peter Farsinsen

Fra : [5000] Bo

Dato : 06-06-02 13:47

Jeg har før handlet med andre inde fra denne gruppe, og vi handlede følgende
sted:

http://www.nierle.de/

Prøv det

Mvh Bo

Fra : Bernhard Ege

Dato : 06-06-02 14:04

"[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> wrote in message

> Jeg har før handlet med andre inde fra denne gruppe, og vi handlede
> [...]

Flot klaret Bo, men de tager jo ikke mod VISA kort og kommer heller ikke
til det (svar på email til dem fra mig. cdrseite.de og nierle.de er de
samme):

Never, only payment in advance.

MfG
Monique Franzen

Nierle EDV e.K. - Hermann-Hollerith-Str. 6 - 52499 Baesweiler
Tel.: 02401-6048-0
Fax: 02401-6048-29
mf@cdrseite.de
www.cdrseite.de

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 06-06-02 14:06

"[5000] Bo" <bo7404@odense.kollegienet.dk> skrev..."

> http://www.nierle.de/

Går vist ik' rigtig ind under flg. der er et uddrag fra min oprindelige
tråd: "Såeh jeg søger altså shops inden for EU det tager i mod betaling med
VISA og sender til EU!"

Men ellers tak !

mvh

Peter Farsinsen

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 06-06-02 17:18

> Jeg har før handlet med andre inde fra denne gruppe, og vi handlede
følgende
> sted:
>
> http://www.nierle.de/

De koster en røvfuld i forsendelse, 8 euro som startpris, derefter 0.5 euro
/ kg. Såååh.
Med gebyrer til betalingsoverførsel, kan du roligt lægge 100 kr. oveni. Ex.
de billigste
CD-R:?33 for 100 skiver. Det er CIRKA 220 kr. Så smider du 100 kr. oveni,
og så bliver totalen 320 kr. Så er det jo ikke så billigt mere.

//Troels

Fra : Martin S.

Dato : 06-06-02 17:34

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> følgende

> De koster en røvfuld i forsendelse, 8 euro som startpris, derefter 0.5
euro
> / kg. Såååh.

Øhm. det er da ikke dyrt. 60 kr + 2 Euro pr. 100 skiver i spindle
Og hvis du så køber lidt flere skiver så er besparelsen jo endnu større.
Det koster jo min. 38 kr. for at få sendt en pakke i DK.

> [...]
> CD-R:?33 for 100 skiver. Det er CIRKA 220 kr. Så smider du 100 kr. oveni,
> og så bliver totalen 320 kr. Så er det jo ikke så billigt mere.

Ifht. til hvad ?
Du kan da ikke lovligt købe skiver billigere i DK.
Copydan alene tager ca. 0,053 kr / min på en CD. Det alene er min. kr.4 for
en 80 min skive.
Med mindre der er nogle virksomheder som sidste år hamstrede en hel del.
Martin