Underligt USB-problem
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 06-06-02 13:09

Jeg er ikke så stærk i USB - håber nogle kan hjælpe mig med dette:

Et setup med:

1) en IBM PC med to USB-udgange.
2) To USB-printere - en HP P1000 og en HP G85
3) En Sandberg Card-reader samt en Sandberg USB-hub

Sandberg Cardreaderen og HP G85'eren vil ikke arbejde sammen. Når jeg
plug'er cardreaderen i, bliver G85'eren disabled/offline.

Skulle de ikke kunne arbejde sammen? Er der nogle, der kender til dette
problem?

Vh, Lars

Fra : Børgesen

Dato : 06-06-02 14:29

"Lars Bonnesen" <none@noneæøå.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> plug'er cardreaderen i, bliver G85'eren disabled/offline.
>
> Skulle de ikke kunne arbejde sammen? Er der nogle, der kender til dette

Det er ikke mange USB problemer jeg er stødt på endnu, men de fleste har
kunnet klares ved at opgradere driveren til USB.

Børgesen

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 06-06-02 14:38

"Børgesen" <news@klog.dk> wrote in message
> "Lars Bonnesen" <none@noneæøå.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke mange USB problemer jeg er stødt på endnu, men de fleste har
> kunnet klares ved at opgradere driveren til USB.

Er det en generisk driver, du mener? I så fald hvilken?

Både printeren og cardlæseren kører nyeste driver.

Vh, Lars.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 06-06-02 14:45

"Børgesen" <news@klog.dk> wrote in message
> "Lars Bonnesen" <none@noneæøå.com> skrev i en meddelelse

Nå... Jeg kan lige se her:

<http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swdl.pl?c=COL1318&i=oj-3988-1&p=office
jetg19543&n=hp+officejet+g85+all-in-one>

At der er kommet en USB-ptch til printeren. Det kan jo være, at det løser
problemet.