IE 6 og Cookies
Fra : Kasper Kamp Simonsen

Dato : 06-06-02 09:49

Hej,

Jeg sidder med et maga problem som jeg håber i kan hjælpe med at løse.

Jeg har et site som køre på en server, på dette site er der en side som
inkluderer noget data fra et andet site, som kører på en anden server.
Det virker fint i IE 5.5, men ikke i IE 6. I IE6 skal jeg manuelt gå
ind og accepterer de cookies der bliver sendt.

Det kan jeg jo ikke bede alle min bruger om, så kan jeg på en eller
anden måde omgå det her fra serveren?

Har mit problem noget at gøre med P3P?

Med Venlig Hilsen
Kasper

Fra : Leony

Dato : 07-06-02 09:12

"Kasper Kamp Simonsen" <idontlikespam@anywhere.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ind og accepterer de cookies der bliver sendt.
> Det kan jeg jo ikke bede alle min bruger om, så kan jeg på en eller

Måske du skulle prøve i webdesign-gruppen i stedet for.
Det kunne tænkes at der større chance.
Bare et venligt forslag.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/