træt
Fra : Mona

Dato : 06-06-02 08:54

Hej alle!
Er der nogen af Jer, der kender et vidunder middel mod træthed?
Sommer hilsen fra Mona

Fra : Lotte M

Dato : 06-06-02 15:04

"Mona" <mip4@sol.dk> skrev :

> Er der nogen af Jer, der kender et vidunder middel mod træthed?

Jeg ved ikke om det er et vidundermiddel, men jeg har gode
erfaringer med ginsing.
http://www.krystalkuglen.dk/data/701.htm

--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 06-06-02 17:34

Mona skrev:

>Er der nogen af Jer, der kender et vidunder middel mod træthed?

Neeej ikke ligfrem, men nogen påstår at søvn og hvile kan virke lidt.
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Ulla & Mike

Dato : 06-06-02 20:30

Mona skrev
> Hej alle!
> Er der nogen af Jer, der kender et vidunder middel mod træthed?
> Sommer hilsen fra Mona

Hej Mona,
Da jeg var meget træt,( og trist) sidste efterår, anbefalede min søde mor at
jeg skulle spise Bidro, noget med bidronningeføde i, det hjalp, og det var
ikke søvn jeg fik mest af, jeg sov måske 3-4 timer hver nat. Jeg var træt,
men kunne ikke sove for problemerne dukkede op for fuld styrke når jeg ikke
beskæftigede mig med noget hele tiden. Det tog ca 3 uger før jeg/ min
familie kunne mærke nogen bedring, men den kom.
Så prøv det, prøv det.

--
Hej fra Ulla
-Mit helbred fejler ikke noget selvom jeg er gift og har 2 børn-

Fra : Mona

Dato : 11-06-02 08:31

Ulla & Mike <umma@mail.tele.dk> skrev:

> [...]
> beskæftigede mig med noget hele tiden. Det tog ca 3 uger før jeg/ min
> familie kunne mærke nogen bedring, men den kom.

Hej Alle!
1000 tak for rådene.
Hilsen Mona

Fra : MAJBRITT THEIL

Dato : 19-06-02 22:45

det kan kun være sex
mvh majbritt
<3cff152e$0$74241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : rick

Dato : 05-08-02 00:15

"MAJBRITT THEIL" <mbtheil@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> det kan kun være sex
> mvh majbritt

hehe...
eller levende, glad musik er også godt.
Et koldt brusebad.
Derudover kan du lægge noget koldt på øjenlågene i et par minutter... fx to
skeer, der har lagt i køleskabet og lægge på de lukkede øjne med buen indad.

bare et par forslag...

hilsen rick...