Garanti på Western Digital.
Fra : Niclas

Dato : 05-06-02 21:28

Nu må I gerne futte mig, hvis der er en bedre gruppe.

Jeg har for over et år siden købt en HD, som imidlertidig nu er
crashed.
Jeg kan se på Western Digitals hjemmeside at der fra fabrikantens side
er 3 års garanti.

Harddisken er købt ved shg i århus(www.shg.dk)

Hvordan ligger landet så. Jeg gætter og mener at kunne huske at der
fra sælgers side kun er 1 års garanti. Vil en butik ofte være
behjælpelige i sådanne tilfælde?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-02 22:27

"Niclas" <digtekat@hotmail.com> wrote in message

> Hvordan ligger landet så. Jeg gætter og mener at kunne huske at der
> fra sælgers side kun er 1 års garanti. Vil en butik ofte være
> behjælpelige i sådanne tilfælde?

JEg vil tro at du skal levere den direkte tilbage til Western Digital..

Prøv at se her:

http://support.wdc.com/warranty/selection.asp?custtype=END

Fra : Keld Villadsen

Dato : 05-06-02 23:34

> JEg vil tro at du skal levere den direkte tilbage til Western Digital..

Jeg har desværre ikke fulgt trådens begyndelse, men jeg returnerede en
harddisk via deres hjemmeside søg: RMA.
Der sendte jeg en 100gb 2mb cache harddisk og modtog samme
størrelse men med 8 mb cache - for ulejligheden )
Følg deres anvisning og vedlæg kopi af kvittering, så kører det af sig selv

Keld