Varmeproblem
Fra : Peter Hansen

Dato : 05-06-02 20:57

Nu har jeg så fået købt min taisol CGK760092 køler efter andres mening af
den, men jeg satte så en papst 80mm blæser, Ultra Low Noise, Papst
8412N2/GL, på 12db, og en fanadapter...

Men nu bliver min cpu i idle tilstand 58 grader, og det er da lidt meget
hvor den før med min titan køler var noget lavere...

Så ved ikke helt hvad der er galt, men har tænkt på at fjerne det da jeg
også i andre indlæg har hørt at det ikke hjalp ret meget, men så meget
forskel kan der da heller ikke være, på køleplaster og kølepasta!!!

Kan det være den papst køler jeg har købt der yder for lidt, eller hva'? Kan
jeg muligvis sætte strømmen ned på min medfølgende taisol køler og derved få
mere ydelse uden det larmer alt for vildt? "Håber" der er andre der har
prøvet samme problem, så jeg kunne høre hvad de gjorde! :)